Godzinna rozmowa z Kenem Rolstonem

The camera is stationed at far end of a long lake inlet, facing inwards. In the near foreground the camera can see tall grass, some deciduous trees, the lake's rocky coast, and a flooded and decaying temple. A tall spire rises from the center of a walled city far in the distance, casting a clear reflection on the lake. The cliff-sides of the mountain range behind the city are indistinct, and fade into the dawn light. The highlights of the morning sky are blown, and tendrils of skylight feather objects in the foreground.



Ken Rolston (m.in: Something Rotten in Kislev Warhammer Fantasy Roleplay, The Elder Scrolls IV: Oblivion, , The Elder Scrolls III: Morrowind, Paranoia) w godzinnym wideo opowiada o pracy nad serią The Elder Scrolls, oraz jak stworzyć dobrą komputerową grę fabularną.

Rolston wymienia swoje ulubione dziesięć gier, mówi też jak doświadczenia wyniesione z gier fabularnych pomogły mu pracować nad TES III i TES IV).

Watch live video from Gamasutra on www.twitch.tv
[full-post]

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget