Séance: The Unquiet Johna Scotta Tynesa

John Scott Tynes, którego mieliśmy okazję poznać m.in. dzięki dobrym scenariuszom do Zewu Cthulhu (za sprawą MiM), skończył pracę nad projektem Séance: The Unquiet. 
John Tynes, w wieku 19 lat założył firmę Pagan Publishing w 1990 roku, wydawał rozpoznawalne pismo The Unspeakable Oath. Pracował nad grą kolekcjonerską grą karcianą Magic: The Gathering, Naval War, grą fabularną Unknown Armies i dodatkami do Delta Green. W nowym tysiącleciu przeniósł się do branży gamedev np. Pirates of the Burning Sea, a także współpracował nad dwoma filmami np. The Yellow Sign czy The Resurrectionist.

Gra Séance: The Unquiet ukaże się za tydzień, jednak już teraz na Gamasutrze można przeczytać pierwszą część tekstu pt. VR Cinematic Storytelling, Part One: Composition. 

W tym wpisie Tynes skupia się na tym jak wyeksponować konkretną scenę przed widzem. W drugiej części wypowie się na temat korzystania z muzyki kinowej i projektowania dźwięku w powstającej opowieści.



For a hundred years filmmakers have crafted every shot to tell audiences where to look: from framing and composition to lighting and depth of field, every technique of film has been used to better guide the eye to the most important elements on the screen.
What we’ve done with Séance is to completely reverse that: we have crafted each scene to make the best use of where the audience chooses to look. It’s a fundamental evolution in cinematic storytelling that requires the expertise and technologies of videogame development to pull off. (In our case, we used the Unreal game engine.)

Tagi:

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget