Wybierz grę i naucz się jej... Wybierz grę i naucz się jej...Wybierz...

Wystarczy nauczyć się nowej mechaniki, stworzyć postacie, spróbować jednostrzału, potem spróbować kampanii. Jeśli nie wypali, to wypada znów poszukać mechaniki, nauczyć się jej, spróbować stworzyć nowe postacie i rozegrać jednostrzał, potem kampanię. I tak całe życie. Szukać: łyżek, miejsc pitnych, młotków, gwoździ i wkrętów w RPG. I nadal bawić się w tych samych światach ("ale innych" ): fantasy, science fiction i horror, odgrywać te same role: wojowników, czarodziei i kapłanów "ale inne" itp.
Popyt & Podaż wśród grających i publikujących reguluje się sama. 
Pan, płaci, społeczeństwo znaczy się. W wolnych chwilach gracz pisze raporty z gier i obiekcje co do gier, tak aby mógł zapłacić za ew. lepszą, poprawioną edycją. To proste.

W międzyczasie gracz znajdzie nową grę, nauczy się nowej mechaniki, tworzenia postaci, rozegra jednostrzał, a jak ten wypali, to i kampanię. Jeśli nie to poszuka nowej mechaniki, ewentualnie poprawi starą...

Można też spróbować zastosować elastyczną mechanikę i robić z grą/ zabawą, to do czego one są stworzone. Bawić się do woli. Będziesz jednocześnie i homo faber i homo ludens.
Zabawa jest swobodna i jest celem w samym sobie.
To wiadomo od niespełna stu lat.



[right-post]
Tagi:

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget