"Na trakcie" i Przyjaciel w potrzebie" White Dwarf [85 Jan. 87]

84 numer White Dwarf przyniósł znane nam spotkania z z Potępieńca czyli Restless Dead.

Same spotkania (a raczej to drugie) stały się kanwą kampanii Restless Dead (1989)
Pomysł z Emmaretą przywołuje mi w pamięci jakąś postać z światów DnD, jednak daje niesztampową motywację, by udać się do konkretnego celu.

Natomiast ręka Johanna - Przyjaciel w potrzebie (nota bene wskazującą BG cel scenariusza) scala całą kampanię. Czy to dobry patent ? Zabawny ? Tak, jednak Carl Sargent na siłę nas pakuję w przygodę Daviesa metodą kija i marchewki - albo mi pomożecie, albo będę was straszył i minus do współczynników. Co robicie?
Nie wspominając już o tym, że:
Z jakiegoś powodu, bohaterowie wbrew ostrzeżeniom personelu ostatnio mijanego zajazdu uparli się podróżować nocą. Leżąca przed nimi droga cieszy się bardzo złą reputacją, roi się na niej od bandytów i innych jeszcze gorszych od niebezpieczeństw.
Za żadne skarby moja postać nie wyruszyłaby w nocną podróż po lekturze informacji o Starym Świecie. Na szczęście prowadziłem, więc nie miałem tych dylematów.

Cóż, musimy pamiętać również, że mowa jest o roku 1987 i wszystko troszkę inaczej wyglądało - myślenie i obserwacja w trakcie przygody inaczej funkcjonowały niż dziś. Gracze potrafili komunikować się ze sobą, odgrywać interakcje społeczne, a nie musieć posiłkować się rozwiązaniami znanymi z pokroju Karta X czy konfliktów społecznych.
Ogólnie cała kampania Potępieniec jest taka sobie, podobnie jak te dwa spotkania.
Ale czy ktoś potem powtórzył wyczyn i z spotkania na trakcie spreparował kampanię?
Składającą się z luźnych przygód w magazynie?
Tagi:

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget