Rok projektu Gloria Victis

Upływa pierwsza rocznica polskiej produkcji Gloria Victis. Nie chodzi oczywiście o nowelę Orzeszkowej a o grę MMORPG, która w ubiegłym roku poległa na Kickstarterze (zebrali tylko 1/3 z 60  tys. funtów). Team pracuje nad grą w wersji Pre-Alpha z którą po raz drugi wystartują na Kickstarterze.
Niewątpliwie jest to jedna z najciekawszych niezależnych MMORPG w Polsce.

Za zgodą Szefa Zespołu odpowiedzialnego za Gloria Victis przytoczę Wam najistotniejsze szczegóły dotyczące tej gry, oraz garść informacji o tym co działo się z grą na przestrzeni ostatniego roku.

Odkrywając rąbka tajemnicy w kwestii spraw technicznych związanych z naszą produkcją i postępu prac w trakcie ubiegłego roku, możemy z dumą przyznać, iż silnik Unity poznaliśmy do ostatniego trybika. W tym czasie również zmieniliśmy Unity3 na Unity4, dzięki temu na ekranie pojawią się nowe efekty, a my nauczyliśmy się zarządzać w odpowiedni sposób obrazem i zasobami silnika. Oznacza to, iż pokonaliśmy trudną i wyboistą drogę, która doprowadziła nas do prostego traktu, dzięki któremu bez większych trudności będziemy mogli kończyć dzieło naszego życia. Prace nad systemem Mecanim rozpoczęliśmy już w ostatnim kwartale roku. Aktualnie jest on skrupulatnie wdrażany do naszego systemu animacji poruszania się postaci. W ostatnim czasie przeszliśmy przez ciężkie chwile wprowadzając tę nowoczesną technologię. Dodatkowo tworzyliśmy bardzo złożone rozwiązania sieciowe, których wymagała od nas gra. Pojawiły się również elementy fizyki i gładkiego przejścia animacji, dzięki którym utorowaliśmy drogę „Mocapom”, tworzeniu definicyjnego szkieletu postaci oraz wielu innym pasjonującym rzeczom wzbogacającym świat gry! Już w najbliższym czasie zaprezentujemy Wam kompletnie nowy system animacji!
Również w ciągu ostatnich miesięcy nasz sztab programistów stworzył własny system pozycjonowania postaci, który zapobiegnie teleportacji lub dziwnym zachowaniom na polu bitwy! Doświadczenia zespołu oraz Wasza opinia po obejrzeniu pierwszego filmu z walki PVP pchnęła nas do radykalnego rozwiązania problemu i stworzenia całego systemu walki od podstaw. Dziękujemy Wam za każde trafne spostrzeżenie, zaś naszemu zespołowi za wytrwałość i determinację!

Dla miłośników „dopieszczonych” gier RPG również mamy bardzo ważną informację! W ostatnim czasie pracowaliśmy nad rozwojem systemu bazy danych, który aktualnie przechowuje aż 32 parametry ekwipunku. Jest to element, który zapewni Wam bogactwo i różnorodność wyposażenia Waszej postaci. Nasze prace skupiły się także nad wprowadzeniem system pogody, który zapewni graczom 4 pory roku, 13 typów dnia i nocy oraz piękne zachody i wschody słońca, a także różne opady atmosferyczne: śnieżyce, burze, itd. Zapewniamy Was, iż zimą spadnie prawdziwy śnieg, obsypie budynki i nastanie prawdziwa zimowa atmosfera! Na własnej skórze przekonacie się jak razi słońce w piękne słoneczne dni oraz jak deszczowe popołudnia mogą melancholijnie wpływać na nasz nastrój. Dla podniesienia walorów graficznych naszej produkcji dopracowaliśmy jakość renderingu i wydajność naszego silnika. Wielomiesięczne testy pozwoliły nam wykreować własny styl i jakość wyświetlanej grafiki. Zespół nauczył się we właściwy sposób eksponować obraz i oświetlenie. W trakcie ostatnich prac zatrzymaliśmy się także przy postaci gracza. Obecnie posiada ona więcej detali nadającej jej prawdziwie realny wygląd, precyzyjniej dopasowany szkielet i wyższej jakości tekstury. Dzięki tym zmianom liczymy na aprobatę naszych graczy i community.

Pod koniec ubiegłego roku założyliśmy firmę Black Eye Games Ltd. z siedzibą w Londynie i uregulowaliśmy prawnie status naszej firmy i całego zespołu. Otwarcie możemy powiedzieć, iż zadbaliśmy o stworzenie odpowiednich warunków dla naszych współpracowników, aby w spokoju mogli kontynuować prace nad projektem pod ochroną polskiego i angielskiego prawa. Nie jesteśmy już grupą marzycieli, staliśmy się zespołem pod własnym sztandarem firmowym! Największym sukcesem jednak jesteście Wy, nasze community. Przybyliście do naszego uniwersum w poszukiwaniu stali, średniowiecznego klimatu i my Wam ją damy! Dziękujemy Wam za to, że jesteście i tworzycie nasze comunnity!

Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat samej gry odwiedźcie:



Prześlij komentarz

Obejrzawszy zwiastun i przeczytawszy cytowaną wypowiedź, stwierdzam, że muszę już być stetryczałym zgredem, bo nie widzę w tym materiale żadnych elementów role playing.

- hallucyon

PS. Naszła mnie jeszcze taka myśl: jeśli ja już jestem stetryczałym zgredem, to Borejko musi być Dziadkiem Mrozem.

Heh heh heh jak to rzekł ś.p. przywódca Samoobrony na pewnej konferencji.

Też muszę być starym dziadem, bo hiperekstraultragrafa w ogóle mnie nie jara. A zimą wyjdę na dwór i ulepię bałwana.

Z tego co wiem to oni pracują ( nawet szukają osób do współpracy znających mechanikę d20).

Gruszki w popiele się zasypia, nie zasypuje, Przystojny Panie Adrianie. Taki nieodmienialny frazeologizm;-)

Dzięki, przepraszam poprawię.

Post jak najbardziej ok;)
Dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż ;)
Pozdrawiam.

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget