Jak promować gry?

Erik Sebellin-Ross, niezależny konsultant specjalizujący się w marketingu branży gier wideo opublikował na łamach Gamasutry artykuł, który może przydać również innym twórcom.
Tekst The Secrets of Promotion for Indies to porady dla osób, chcących promować swoje niezależne gry.

Cześć porad zawartych w tym tekście równie dobrze mogą stosować twórcy tradycyjnych gier planszowych, fabularnych, karcianych. Jest zdecydowanie pomocny i skłaniający do działania, chociaż niejaki Jonathan Blow w komentarzach ma odmienne zdanie na ten temat - zapoznajcie się z jego opinią po lekturze całego tekstu.
Zastanawia mnie tylko jeden fakt, skoro specjaliści marketingowi biorą się za branżę gier niezależnych to ile w tych grach pozostało niezależności?
Osobiście uważam że niewiele, a etykieta indie przyklejana do gier pozwala po prostu na większe zainteresowanie konkretną pozycją .
Tak jak to kiedyś czyniono z słowem "AAA".
Źródło: Gamasutra
Tagi:

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget