Graj mechaniką [(doświadczalną)!] cz.4

Hurra, Pycha Świetna Rada Wujku Dobra Rada
Troull McCarntey nie próżnuje, po tym jak napisał cykl podręczników Graj ... po trzech latach postanowił napisać kolejny tekst dla SNT Prezentz zoo: Graj se mechaniką doświadczalną.
Udało mi się namówić go, aby zaprezentował Wam prolog, będący jednocześnie addendum, andronem, filozofią gry Andronikusa i epilogiem wstępu jego nowego almanachu.
Ten wstęp jest czymś jeszcze jednym, jednak tak się złożyło, że nie zanotował na ostatniej sesji egzaminacyjnej słowa jakiego używał jego wykładowca i  dlatego jest tylko tym czym jest.
Oddajmy klawiaturę Troullowi Schrecklichedeutsche von Hottentottenstottertrottelmutterbeutelrattenlattengitterkofferattentäter, który zamieszkał obecnie w das Eisenbahnknotenpunkthinundherschrieberhausche, by móc kontemplować korelacje kompozycji kompendiów kombatantów kombinujących komercyjne kompendia RPG. Tu warto zauważyć że McCartney przeprowadził się z Wrocławia do Breslau i stąd zmiana jego personali.

Wstęp.
Generalnie nie znam się na żadnej mechanice, z fizyki miałem słabe oceny, na matematykę nie chodziłem, tak więc mam wszelkie predyspozycje by skreślić to dzieło.

Owszem w uczestniczyłem w bójkach w przedszkolu o najładniejszą dziewczynę, tak więc sporo znam się na mechanizmach walki, ataków i zasadzek. W związku z tym pierwszy rozdział poświecę walce, bo z nią nie ma żartów. Bicie to naprawdę ciężkie życie. Jak widzieliście kiedyś walki MMA to wiecie o czym pisze.

W drugim rozdziale zajmę się magią i tym samym mam nadzieję odczaruję pokutujący syndrom "Magic Missile wypuszczam co chwilę". Kto grał w RPG i nawet nie wiedział o tym, przykładowo w Witczera, czyli Wiedźmika tj. Coco Oko Urynosessa wie o czym kreślę kiwając się na krześle. A mógłbym pisać o tym dużo, gdyż jak pisałem wcześniej mam skłonności do pisania o skłonnościach MG i graczy i mogę Was pouczać, a nie wy mnie.

Ostatni rozdział poświęcę trzem najważniejszym z doktryn mechaniki doświadczalnej.

Mechanika służy grze, a nie przysługuje jej wybiórczo. Mechanika to zespół stwierdzeń, założeń i dogmatów dostarczający narzędzi do otrzymywania ścisłych wniosków z przyjętych założeń wykoncypowanych przez różnorakich autorów i ich konceptualne koncepcje. To system działania, myślenia. 

Nadrzędność mechaniki na stole i wokół niego. Sporo MG zapomina że gra toczy się wszędzie, nawet pod stołem i na zzastolu.

Podręcznik nie mizia. Dlatego trzeba grać twardo jak jasny chuligan w dresie. Jak w podręczniku pisze że dziennie biegasz więcej od konia z Magicznym Nitro w zadzie to tak jest. W zasadzie. 

PS. Zmieniłem tytuł na "Graj mechaniką [(doświadczalną)!] cz.4" i teraz mam prawa autorskie do wszystkich mechanik cz.4

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget