Tworzenie świata Kingdoms of Reckoning

Kingdoms of Amalur: Reckoning trafi niebawem pod strzechy, tymczesem główni twórcy tej gry udzielają masę wywiadów.
Ken Rolston (niczym w duchu popularnego cyklu Gaming Made Me z Rock, Paper, Shotgun) opowiada jego początkach z grami cRPG na łamach 3News. Całość czyta się z zainteresowaniem, np. Ken przy okazji TES III musiał (Kara Mustafa-haha) zacząć grać na konsolach.

Z kolei R.A. Salvatore opowiada o tworzeniu świata gry na łamach Gamespotu. I tutaj również znajdziemy niezwykle ciekawe wypowiedzi. Wiedzieliście że autor bestsellerów z Drizzitem w roli głównej w każdą sobotę przez dwie godziny ogląda różnorakie teorie spiskowe w TV? Wielka stopa, UFO, Potwór z Loch Ness, a nawet zabójstwo Kennedy - Salvatore próbuje zrozumieć, dlaczego ludzie są nieustannie zafascynowani rzeczami, których nie można wyjaśnić.

Na sam koniec zostawiłem  obszerny, dzisiejszy wywiad na łamach Gamasutry z Colinem Cambellem (Lead World Designer KoA) gdzie nazywa Kena Rolstona "dziadkiem-wizjonerem".

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget