Raport Game Industry Trends

Jeśli ktoś jeszcze dotychczas nie pobrał  darmowego Raportu Game Industry Trends powinien nadrobić stratę. Raport to wspólne badanie NoNoobs.pl i Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Skupia się przede wszystkim na badaniu Rynku elektronicznej rozrywki w Polsce, liczy sobie 60 stron i jest do pobrania za darmo (po wcześniejszym zalogowaniu się). Ciekawa lektura.

Spis Treści:
2. Wprowadzenie
3. Popularność gier na rynku
polskim
4. Kto gra?
5. W co gramy
6. Jak często gramy?
9. Ile czasu poświęcamy na granie?
9. Jak płacimy za granie?
12. Gdzie kupujemy gry
14. Gdzie gramy?
14. Jak gramy?
15. Sprzęt
15. Skąd czerpiemy informacje o grach?
15. Reklamy w grach
16. Wpływ gier na życie
16. Everybody plays!
18. Historia rynku gier
18. Prehistoria
18. Pierwsza konsola?
19. Atari: sukces i proces
19. Pierwszy kryzys
19. Japończycy wchodzą do gry
20. Czas domowej rozrywki
20. Tymczasem w świecie komputerów
21. Nie tylko sprzęt i gry
21. Drugi kryzys
21. Tradycyjna, japońska odsiecz
22. Skomputeryzowana Europa
22. Trzecia i czwarta generacja Konsol
22. Handheldowa rewolucja
23. Pecety wkraczają na scenę
24. CD-ROM rewolucjonizuje rynek, czyli piąta generacja
24. Złapani w sieć 3D
25. Zmierzch automatów
25. Fenomen MMO
25. Kolejne generacje konsol
26. Nowe trendy
28. Rynek gier w Polsce
i na świecie
28. Rekordziści
30. Rynek na świecie
31. Rynek w Polsce
32. Nowinki w marketingu, czyli
jak angażować ludzi
32. Motywacja, działanie, nagroda – gamifikacja
33. Matrixowy marketing - rzeczywistość rozszerzona
33. Interakcja górą?
35. Marketing w grach
35. Reklama statyczna
i dynamiczna w grach
36. Reklama dynamiczna w grach
36. Formy reklamowe
36. Modele sprzedaży
36. Statystyki
38. Product placement
39. Gry reklamowe (advergames)
41. Przyszłość branży gier
41. Dystrybucja cyfrowa, a pudełkowa
42. Dominujące trendy
42. Giganci dystrybucji cyfrowej
44. Cloud gaming
45. Co usługodawcy oferują graczom?
46. Technologia 3D
47. Przyszłość jest teraz, a może dopiero nadejdzie?
49. Mikropłatności w skali makro
49. Elektroniczny portfel
50. Gry nie takie darmowe
50. Mobilna rewolucja
52. Wywiady
52. Techland Sp. z o.o.
54. City Interactive S.A.
59. O Raporcie

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget