KoA: Reckoning - nieco nowości

Nie ma dnia by nie pojawiały się wieści dotyczące Kingdoms of Amalur. Nic w tym dziwnego skoro jest to jedna z najbardziej oczekiwanych fabularnych gier komputerowych w 2012 roku.
Pierwszą i najważniejszą chyba wieścią jest wersja demonstracyjna gry, która ukaże się już za niecały tydzień. Będziemy mieć więc spojrzenie na samą grę, prawie trzy tygodnie przed samą premierą (10 luty w Europie i 7 w USA).  Nawiasem mówiąc, moim pobożnym życzeniem byłoby aby wróciła era wersji demonstracyjnych. Więcej wiadomości na temat demo znaleźć można na oficjalnym forum gry.

Druga, choć nie mniej istotna wieść to wywiad z Ianem Frazierem, lead designeremKoA: Reckoning, który nie napawa mnie optymizmem. W grze będziemy mieli do czynienia z tzw. level space, czyli potwory i skarby będą dopasowywane aktualnego poziomu naszej postaci. Znacznie mniej ciekawie zapowiadają się ewentualne modyfikowanie gry.

GB: What is your stance on user-created modifications, and how mod-friendly will the PC version of Reckoning be? Have you put any plans in place to ensure that modders are supported in any official capacity?
Ian: I’ve got good news and I’ve got bad news. The good news is that we at Big Huge Games are very much in favor of user-created mods for Reckoning. I come from a modding background myself (mostly on Dungeon Siege) and I’d absolutely love to see anything and everything that players can do with the engine.
The bad news is that the game’s architecture makes it fairly difficult to mod, and we couldn’t afford to officially support mod tools with this title. We’re currently looking into ways to hopefully make modding a bit easier for the community, but getting the dev tools into a publically usable format and releasing them doesn’t look viable any time soon. Nonetheless, we’ve got quite a bit of faith in the ingenuity of the modding community and are hoping to see great things from them!


Nie wspominając już o estetyce gry nieco nawiązującej do japońskich produkcji, którą zaobserwować możemy na filmie zamieszczonym dwa dni temu na oficjalnej stronie gry: A Hero's Guide to Amalur: Skills and Crafting



Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget