Finaliści Independent Games Festival

Poznaliśmy nominacje do finału Independent Games Festival. Nagrody przyznawane są w siedmiu kategoriach najlepszym grom niezależnym ostatniego roku.
Zwycięzcy Independent Games Festival zostaną ogłoszeni 7 marca w Moscone Convention Center w San Francisco w trakcie Game Developers Conference.
W tym samym samym miejscu i czasie zostaną rozdane Game Developers Choice Awards.

Najlepsza oprawa graficzna
Botanicula (Amanita Design), Dear Esther (thechineseroom), Lume (State Of Play Games), Mirage (Mario von Rickenbach), Wonderputt (Damp Gnat)
Wyróżnienia: Beat Sneak Bandit (Simogo); Dustforce (Hitbox Team); Fader (Chris Makris); Proun (Joost van Dongen); Toren (Swordtales)
Najlepsze wykorzystanie technologii
Antichamber (Demruth), Fez (Polytron), Prom Week (Expressive Intelligence Studio, UC Santa Cruz), Realm of the Mad God (Wild Shadow Studios & Spry Fox), Spelunky (Mossmouth),
Wyróżnienia: Frozen Synapse (Mode 7 Games); Nitronic Rush (DigiPen Institute of Technology); Reflow (Xymatic); Super T.I.M.E Force (Capy); Tiny and Big - Grandpa's Leftovers (Black Pants)
Najlepszy projekt
Atom Zombie Smasher (Blendo Games), English Country Tune (Stephen Lavelle), Frozen Synapse (Mode 7 Games), Gunpoint (Tom Francis, John Roberts and Fabian van Dommelen), Spelunky (Mossmouth)
Wyróżnienia: Faraway (Steph Thirion); FTL (Justin Ma & Matthew Davis); Johann Sebastian Joust (Die Gute Fabrik); SpaceChem (Zachtronics Industries); Where Is My Heart (Die Gute Fabrik) Najlepszy dźwięk 
Botanicula (Amanita Design), Dear Esther (thechineseroom), Pugs Luv Beats (Lucky Frame), To The Moon (Freebird Games), Waking Mars (Tiger Style)
Wyróżnienia: Beatbuddy (THREAKS); Beat Sneak Bandit (Simogo); Fez (Polytron); Proteus (Ed Key and David Kanaga); Where Is My Heart (Die Gute Fabrik)
Najlepsza gra na platformy mobilne
ASYNC Corp (Powerhead Games), Beat Sneak Bandit (Simogo), Faraway (Steph Thirion), Ridiculous Fishing (Vlambeer), Waking Mars (Tiger Style),
Wyróżnienia: Fingle (Game Oven Studios); Hundreds (SemiSecret and aeiowu); iBlast Moki 2 (Godzilab); Temple Run (Imangi Studios); Tentacles (Press Play ApS)
Nagroda Nuovo (tytuły abstrakcyjne, krótkie i niekonwencjonalne)
At a Distance (Terry Cavanagh) Dear Esther (thechineseroom) Fingle (Game Oven Studios) GIRP (Bennett Foddy) Proteus (Ed Key and David Kanaga) Johann Sebastian Joust (Die Gute Fabrik) Storyteller (Daniel Benmergui) Way (CoCo & Co.)
Wyróżnienia: Deep Sea (WRAUGHK); Four Letter Word (Terry Cavanagh); GlitchHiker (Aardbever); Hundreds (SemiSecret and aeiowu); POP (Rob Lach)
Nagroda główna im. Seumas McNally
Dear Esther (thechineseroom), Fez (Polytron), Frozen Synapse (Mode 7 Games), Johann Sebastian Joust (Die Gute Fabrik), Spelunky (Mossmouth),        
Więcej na temat Game Developer Conference.
Oficjalna strona GDC

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget