Tworzymy 10 tysięcy gier w rok!

Jakiś tydzień temu z moim znajomym drwiliśmy do rozpuku się z generatorów scenariuszy/ przygód. Clou dyskusji zawarło się w chęci stworzenia generatora systemów RPG. Ale tylko chęci. O my durni, nie wiedzieliśmy o istnieniu Instant Game opublikowanej w 2007 roku!

Nibykonkurs w którym Pro Gejm Dizajnery tworzą gry fabularne w tydzień to festiwal długodystansowców, 24 Hour RPG Entry (tworzenie RPG w 24 godziny) to zawody ślimaków. Nie wspominając już o Megakonkursie, który trwał tak długo, iż nie wyszło nic z tego. 
Instant Game to remedium, rozwiązanie bolączek i sposób na zgarnięcie Origina, ENnie Awards i całej reszty puli nagród. Wystarczy zaopatrzyć się w darmowy podręcznik pt. Instant Game i zacząć "projektować gry". W szybki sposób, gdyż trwa to zaledwie 30 minut. Jeśli śpimy dziennie osiem godzin jesteśmy w stanie zaprojektować w ten sposób 32 gry. Rocznie (bez projektowania w soboty i niedziele) jesteśmy w stanie zaprojektować 8352 gier. Prawdopodobieństwo mówi samo za siebie - nie ma szans, by któraś z blisko dziesięciu tysięcy gier nie wygrała jakiejś nagrody. Wysyłając dziennie po 30 załączników z grami do trzech w miarę działających wydawców polskich nie ma również szans by ktoś z nich nie wydał.

Dla wygody podaje projektantom adresy:

A i trzeba oczywiście pobrać 98 stronicowy generator tworzenia gier.

Prześlij komentarz

a Cyrografia i Galmardin? ;)

Anonimowy, Borejko napisał "w miarę działających".
Dałbym Ci +1 B., ale nie widzę nigdzie znaczka. ;)

BTW, zauważyłeś w tym PDFie polskiego hetmana na czele husarii?

"W miarę działa" również Wydawnictwo Maldor i Wydawnictwo Darken. Od lat wypuszczają tą samą wersję TSOY.

Ze sie Darkena czepil. Uwazaj, bo jeszcze bedziesz musial opdszczekiwac. :P

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget