Ken Rolston odpowiada na pytania AusGamers

Projektant gier Ken Rolston, o którym wielokrotnie wspominałem na tym blogu udzielił jednego z najciekawszych wywiadów.

Wywiad z "żywą legendą i żywym bogiem" pojawił się na portalu AusGamers, przeprowadził go Steve Farrelly. Obaj panowie rozmawiają ogólnie o komputerowych grach fabularnych (i tych papierowych również - Ken wspomina o Paranoii). Najciekawsza kwestia Kena to chyba to ta dotycząca ilości linii dialogowych. Ken nie chce gier mających 500.000 linii, on chce ich miliony! (;:;)
Wywiad można przeczytać i zobaczyć na portalu AusGamers.

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget