Alantar #8: opis Ziem Sirtol

Kolejna, poprawiona wersja Alantaru, wzbogacona została o zahaczki na przygody itp. Dotyczy ponownie Ziem Sirtol.



Będąc mieszkańcem Ziemi Sirtol musisz wiedzieć, że:
– są to tereny jałowe i dzikie, pełne bagien, trzęsawisk oraz innych naturalnych niebezpieczeństw,
– wieki temu uważano ten region za miejsce przeznaczone tylko dla uciekinierów, bandytów i szalonych samotników,
– społeczeństwo, które tutaj powstało jest brutalne, a litość i nadzieja są rzadkością, – podczas wojny bogów, Sirtol została pokonana i strącona na te ziemie. Miejsce to stało się jej niechcianym domem, a ludzie je zamieszkujący chcąc nie chcąc zostali je wiernymi wyznawcami,
– zgodnie z legendami, Sirtol mieszka w stolicy Złych Ziem, skąd próbuje wywrzeć zemstę na swym rodzeństwu,
– w większości przypadków władza nad tymi terytoriami skupiona jest w rękach Kapłanów Przeklętej. Pozostała jej część należy do potężnych gildii oraz innych tajemnych organizacji,
– Złe Ziemie znane są z zabójców, łotrów i potężnych czarnoksiężników,
– ludzie stamtąd pochodzący mają fatalną opinie na świecie,
– Sirtol jest matką demonów, a jej wyznawcy często nawiązują z nimi kontakty.
Alantar to autorska gra fabularna mojego znajomego - Artura Szymały, który jest właścicielem sklepu i klubu z grami fabularnymi, planszowymi, strategicznymi, karcianymi etc. Gnom. Sam Alantar to gra roleplaying tworzona przez Artura przez jedenaście lat. Jeśli macie ochotę podyskutować o Alantarze zapraszam na forum i wątki poświęcone tej grze, gdzie autor Artur Szymała odpowiada na pytania, na Facebooku możecie znaleźć również stronę oraz grupę poświęconą tej grze.

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget