Gameology: Warsztaty projektowania gier horror

Nie sądzę by jakikolwiek Czytelnik gryfabularne.blogspot.com wybierał się początkiem listopada  do Dakoty specjalnie na warsztaty poświęcone projektowaniu gier w konwencji horroru. Wspominam o tym wydarzeniu z prozaicznej przyczyny.
1st Annual Workshop on Integrated Design in Games 2011 Theme: Horror mają po prostu ciekawą formułę, z którą dotychczas nie zetknąłem się w Polsce.
Warsztaty mają stać się wydarzeniem corocznym i co roku podejmować inną tematykę, w tym roku jest to horror.
Warsztaty nie mają dotyczyć tylko gier video typu survival horror (takich jak np. Dead Space 2), gier niezależnych (takich jak np. nagrodzona IGF - Amnesia), ale również RPG, LARP-ów i gier planszowych.
Szczęściem organizatorzy zapowiadają publikację w formie elektronicznej prelekcji itp.

Ostatnim argumentem przemawiającym za tym by wspomnieć o tym wydarzeniu jest sama strona Gameology. Blogerzy i autorzy piszący na tą stronę, to w głównej mierze naukowcy podejmujący się w swych artykułach ciekawej tematyki np. Sexual and Romantic Content in Games czy AA: Artificial Alterity - Toward an Ethics of Computer Games.
Tym samym Gameology zawędrowało do mojego czytnika RSS.
Strona Gameology



Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget