Planescape, interakcja i dialogi

Autor o swojsko brzmiącym nazwisku opublikował dwa dni temu na Gamasutrze dosyć ciekawy artykuł odnoszący się do roli dialogów ( i nie tylko) w cRPG.
Osobiście mam dosyć wynoszenia Planescape: Torment do rangi kultowej gry, jednak warto zapoznać się z publikacją Radka Koncewicza.
Najlepiej jednak zasubskrybować jego blog poświęcony gamedev  SignificantBits.

Koncewicz obecnie prowadzi w Torronto firmę Incubator Games. Wcześniej pracował jako główny programista i projektant gier w różnych firmach, a jego prace zdobyły wiele międzynarodowych nagród.
Źródło: Gamasutra

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget