Kingdoms of Amalur: Reckoning, czyli Rolston fantasy

Skoro portal VG24/7 pisze już o "Rolston fantasy", czas przypomnieć co tam u mojego ulubionego game designera, czyli Kena Rolstona. Rok temu wspominałem o zespole szykującym projekt, w międzyczasie pewnie też coś się tutaj pojawiło, jako że mamy już sporo informacji przypomnę.



Inicjatorami projektu byli: Ken Rolston (Warhammer, Paranoia, The Elder Scrolls III i IV),Todd McFarlane (rysownik komiksów -  Spawn to jego sprawka), R.A. Salvatore (tego pisarza znają chyba wszyscy eRPGowcy) oraz Curt Schilling (baseballista, biznesmen, a przede wszystkim zapalony gracz).
O ile jakiś czas temu zastanawiałem się nad zderzeniem tych osobistości w jednym zespole, to dziś moje wątpliwości rozwiały się, gdy przyjrzałem się poniższemu gameplayowi.

W skrócie więc dla tych, którzy nie mają czasu na oglądanie 20 min. video.

* Tryb  kamery trzecioosobowy z jej przesuwaniem w trakcie walk.

* Wybór jednej z czterech ras: Almain, Varani, Ljosarfar, Dokkalfar, płci oraz bóstwa: Fire, Wisdom, War Order, Justice. Kolory włosów to standard od czasów SSI, ale teraz ładniej się tworzy postacie więc są udziwnienia w postaci tatuaży na twarzy itp.

*Bohater na samym początku zostaje wyrzucony przez dwóch gnomów za mury miejski, niczym zmarli w Mieście Białego Wilka - Middenheim. 

Potem już zapoznajemy się z konstruktorem Well of Souls (z ang. Studnia Dusz), machinerią do ożywiania zmarłych. Bohater jest pierwszą osobą, na której eksperyment się powiódł. I tu zaczyna się robić ciekawie, bowiem pozostaje on pozbawiony przeznaczenia. Nie wiele na ten temat znalazłem informacji, jednak Ken Rolston może skrzętnie wykorzystać ten fakt w fabule.

Z mniej istotnych szczegółów zwróciłem uwagę również na fonty użyte w grze. Do złudzenia przypominają te z Morrowinda, podobnie jak i ikony ekwipunku.


heh]w polskiej sieci jak poszperacie to znajdziecie relację z tego gameplayu pisane w pierwszej osobie![/heh.]
I wywiad z Curtem Schillingiem sprzed miesiąca.


Nazwisko baseballisty kojarzy mi się bardziej z Maxem Schmelingiem, ale co tam... Też będzie fajnie, jeśli Skyrim okaże się nieciekawy
Źródło: VG24/7

Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget