WFRP: Magiczna burza śnieżna nad stadionem Bernebau

Cz.1. Snotball i sędzia Howard Webs, akolita Tzeentcha w Middenheim.

Podczas wczorajszego meczu Snotballowej Ligi Staroświatowej: Judentus Luccini vs Lech Dorożkorz stadion Bernebau nawiedził śnieżny armagedon.
W pierwszej połowie wszystko wskazywało, że pomimo mrozu będzie można rozegrać w miarę normalnych warunkach spotkanie. Magowie podgrzewali murawę, aż do gwizdka rozpoczynającego spotkanie. Gdy Dorożkorze strzelili w pierwszym kwadransie gry gola, rozpętała się burza śnieżna. Trybuny oszalały, gdy kibice sektorów położonych przy bramce Judentusu, zauważyli że sędzia Howard Web rzuca czar!
Rozległy się tak dobrze znane pieśni kibiców:
"PMFS!PMFS! Jehać! Jehać! PMFS!" i "Web! Web! Web!  ... Cza! Ru! Jesz!"
Druga połowa tego wzbudzającego olbrzymie zainteresowanie meczu nie miała już nic wspólnego z snotballem. Piłkarze obu drużyn z trudem walczyli o ...utrzymanie równowagi.
Po meczu trener Starej Damy (Judentusu) powiedział:
- Nie można mieć pretensji do zawodników, bo niewiele od nich zależało, warunki pogodowe były tu przeważającym akcentem.
Z jego zdaniem zgodził się trener naszego Dorożkorza.
Mecz zakończył się remisem, który wprowadzi Lecha Dorożkorza (dzięki różnicy punktów) do 1/16 Snotballowej Ligi Staroświatowej.
Dzisiaj rankiem na spotkaniu kibiców SSS ( Snotballowej Sekcji Specjalnej), w Orężu Templariusza mają zapaść decyzje co do odsunięcia sędziego Howarda Weba ze swej funkcji.
Przypomnę, że w poprzednich spotkaniu, które prowadził Web okoliczni mieszkańcy uskarżali się na skalę głośności wokół Stadionu Bernebau. Hałasy kibiców spowodowały, że w Łodzi Cyrkowej stłukła się cała porcelanowa kitajska zastawa z dynastii Pin-Ping, a straży miejskie rozpoczęły postępowanie śledcze w sprawie używania czaru "Magiczne dźwięki" w trakcie spotkania.
Obraz olejny dzięki uprzejmości Cafe Snotball
Nowy czar WFRP 1 ed.: Magia elementalna 

Burza śnieżna
Poziom czaru: 3
Punkty magii: 5
Zasięg 100 metrów
Czas trwania: 3 kwadranse
Składniki: Niebieski szalik z wełny koziołka posenskiego

Czar pozwala przywołać gwałtowną burzę śnieżną (nawet w podziemiach lub wewnątrz budynków). Działa trzy kwadranse, redukując obrażenia od ognia o 2k4+2 (patrz Ogień). Strzelanie na daleki zasięg staje się niemożliwe, a na krótkim strzelec musi stosować modyfikator - 10 % do swych US. Magia oparta na ogniu zostaje natychmiast rozproszona, zaś wszelkie magiczne, płonące bronie tracą swe właściwości. Broń palna podczas burzy śnieżnej jest bezużyteczna, pojawia się 10% szans, że ładunki zamokną(będą nieprzydatne aż do czasu ich wysuszenia). W zasięgu działania czaru temperatura obniża się o 10 stopni Celsjusza. Burza  może być rozproszona wcześniej niż przed upływem godziny, jeśli chce tego elementalista.


Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget