Snotball i sędzia Howard Webs, akolita Tzeentcha

Po kolejnej Fali Chaosu nic nie było takie same jak kiedyś. Nawet snotball w Mieście Białego Wilka.
Pierwsza zmiana reguł dogrywki na zasadę Złotego Gola przeszła bez echa, kibice wydawali się nie zwracać uwagi na tą innowację (obecnie dogrywka nie trwa 2 *10 minut, jak dawniej, a do momentu strzelenia bramki przez którąkolwiek z drużyn).

Kiedy jednak pojawił się Howard Phillips Web, Czas zmian był bliski.
Jak głoszą oficjalne źródła przybył z Albionu, gdzie był prezesem Champions Ligue, tamtejszego Bractwa Ligi Snotballa.
Nieoficjalnie wiadomo jednak, że Web ma szerszą misję do spełnienia.
Jego celem jest skłócenie tutejszej społeczności kibiców, poprzez plan wytyczony przez samego Tzeentcha, nazwany M&M (Machinacje i Malwersacje).
Nie od dziś wiadomo, że Middenheim jest stolicą imperialnego snotballu. I to w tym właśnie miejscu ma zamiar przeprowadzić swoją niecną intrygę, która sprawi, że miasto pochłoną zamieszki na niespotykaną skalę.
Dalszy plan jest tak sekretny, że znany tylko samemu Tzeentch'owi.
PMFS!PMFS! Jehać! Jehać! PMFS!
Wszystko zaczęło się w pierwszy dzień Sigmarzeita. Cień podejrzeń o malwersacje padł na Aleksandra Aleksandrowicza Jarblinskijego - Magistra Ludi, czyli Mistrza Gier. Tydzień później został zwolniony z pozycji prezesa Pucharu  Middenheimskiej Federacji Snotbalowej i nadano mu przydomek: "Kasa! Misiu,kasa!"
Howard Webb zaczął wcielać plan Ordo Impedimentae* w życie.
Od tego momentu kibice zaczęli bojkotować PMFS, niechodząc na ligowe mecze. Powołali nawet bractwo Koniec PMFS!, domagając się odwołania całego zarządu i powołania Nieoficjalnej Ekstrasuperligi Arcymistrzów.  

Z ostatniej chwili!
Przedwczoraj w trackie półfinałów, na kwadrans przed zaplanowanym zakończeniem meczu, Howard Web ku zaskoczeniu wszystkich odgwizdał... koniec meczu. Szybko się zreflektował i porównał czas swojego gnomometra ze stadionowym. Zamieszanie trudno było już odkręcić - pijani fani z sektorów dla gości zaczęli rzucać flaszami i kawałkami muru w kibiców Garowników spod Południowej Bramy. Gdy Wschodni Dozorcy odpowiedzieli wyzwiskami, kibice Garowników zaczęli przedzierać się przez ogrodzenie, które zostało później całkowicie zdemolowane. Pilnowane było ono zaledwie przez kilkunastu milicjantów. Nie mogli oni powstrzymać uzbrojonych w butelki, kije, kastety garowników - chuliganów.
Kilkunastu kibiców Dozorców wraz z milicjantami próbowało stawiać opór pseudokibicom. Zdecydowana większość widowni zaczęła ratować się paniczną ucieczką, przeskakując ogrodzenie (wysoki na półtora metra murek), który oddzielał trybuny od boiska. Inni podejmowali się próby wspinaczki na trzymetrowy mur, stanowiący krawędź trybun. Setki ludzi znalazło się jednak w pułapce. Zapanowała panika.
Nacisk napierającego tłumu spowodował zawalenie się części ściany sektora trybuny, bliższej boiska. Nieco później runęło ogrodzenie, które przygniotło  kibiców Dozorców. Uciekający w panice tratowali leżących. 
Zamieszki po meczu przeniosły się w okolice Wielkiego Parku, by wczesnym rankiem rozprzestrzenić się na całe miasto Białego Wilka.









Howard Phillip Web
PROFESJA: 
 Sędzia snotballowy
Płeć: Mężczyzna
Pochodzenie: Imperium
Rasa: Człowiek
Wiek: 26 lat
Miejsce urodzenia: Farma w Albionie
 
Waga: 180 lbs
Włosy: popielate
Oczy: brązowe
Rodzeństwo: 1
Znak gwiezdny: The Limner's Line
 

Ścieżka Kariery: Akolita kultu Tzeentcha/Fanatyk/ Uczeń czarodzieja

WW US K Odp Zr Int SW Ogd
Razem 30 29 36 33 37 53 50 53

A Żyw S Wt Sz Mag PO PP
Razem 1 15 3 3 4 1 0 0

Zbroja: H(0), A(0), B(0), L(0)
Bez zbroi

Wyposażenie:
Niebieski Toth - Webb w uchu ma niewielkich rozmiarów magiczny groszek, pomagający mu wychwycić sytuacje, w których może wpłynąć na wynik meczu.
Gwizdek sędziowski.
Żółta, czerwona i czarna kartka.
Żona "Łapówka"
Umiejętności:
Charakteryzacja (Ogd), Czytanie i pisanie - Reikspiel (Int), Język tajemny - demoniczny (Int), Nauka (astronomia (Int), demonologia (Int)), Plotkowanie (Ogd), Przekonywanie (Ogd), Splatanie magii (SW), Spostrzegawczość (Int), Wiedza - Imperium (Int), Wycena (Int), Wykrywanie magii (SW), Znajomość języka - Reikspiel (Int)

Zdolności:
Bardzo silny, Błyskotliwość, Charyzmatyczny, Czarnoksięstwo, Etykieta, Intrygant, Kontrolowana mutacja, Magia prosta - Chaos, Oburęczność, Odporność na magię, Opanowanie, Poliglota, Przemawianie, Uodporniony na Chaos, Zmysł magii


* Tu warto zauważyć, że Ordo Impedimentae zbiera fundusze na rzecz działalność Purpurowej Dłoni, a Howard Phillips Web przez szereg lat kupczył wynikami meczów, przekazując zgromadzone w ten sposób pieniądze na kult Purpurowej Dłoni



Prześlij komentarz

Ostro mon, hehehe

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget