RPG 15 lat temu #17: Magia i Miecz nr.2(14)95

W tym samym czasie, gdy u nas ukazał się lutowy numer MiM'a,  Chaosium wydało grę Nephilm, TSR zapowiedziało Birthright i zrezygnowało z dodatków do świata Al-Quadim.

Kolejny tematyczny numer. Tym razem na tapetę poszły smoki.
W dziale WFRP Artur Marciniak przyjrzał się staroświatowym smokom (inspirowałem się tym artykułem, pisząc ten tekst kilka lat temu). Przedruk z White Dwarfa przybliża nam szlachectwo w Imperium, dział WFRP kończy cykl o demonach (Khorne).

Athlar opisuje smoki z krain wschodu wraz z statystykami dla KC. Tym samym spory smok niebiański ma kilkaset tysięcy pkt. Żywotności, smoczy niemowlak kilkadziesiąt, a człowiek na starcie raptem około 100.
Monika i Rafał Kucharscy prezentują kolejny tekst o smokach (zdecydowanie najsłabszy z tego numeru).
Rafał Gałecki w tekście Dwa końce kija przygląda się smokom z pozycji atakujących (czyli graczy) i atakowanego (MG odgrywający smoka).
Na kolejnych stronach Smoq starał się natchnąć nasze światy dawką realizmu.
Dział KC rozpoczęły czary, jednorożec leśny Tai i szczegółowy opis Czerwonego Smoka:
Główną siłą bojową imperium jest 13 smoczych armii. W skład każdej z nich wchodzi antyczna matka (32 POZ) 10 par dorosłych czerwonych smoków (12-18 POZ) oddział rozpoznawczy 2k5 czerwonych smoków z POZ 8-10) oraz oddział desantowy złożony z członków czerwonego ludu (około 250 z POZ 4-10)
fragment bestiariusza KC 
Kolejne strony to Kraina Goblinów, mini opowiadanie  Macieja Nowaka pt. Gracz, słabych lotów przygoda "Zamek".
Cyberpunk 2020 to omówienie gry, będące uzupełnieniem poprzedniego numeru tematycznego, poświęconego właśnie cyberpunkowi.
Smocze Prawo to przygoda, w którą zagrać można dopiero za miesiąc - trzeba było po prostu poczekać na kolejny numer MiMa...
Fenomenalny jak zwykle Thrud, zwyczajowo Klan Strategów kończy numer.





Prześlij komentarz

Tego numeru nigdy nie miałem, to dwa lata przed rozpoczęciem mojego grania. Niestety obecnie już żaden MiM mi się nie ostał - powędrowały w świat lata temu...

Smoczy numer był całkiem, całkiem.

Smocze prawo to było coś! Jedna z moich ulubionych przygód, jakie były wydawane w MiMie.

Grałem w nią , jednak nic takiego fajnego nie widziałem w niej.

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget