International Get Drunk Day

Dwóch moich ulubionych pijaków z Wewnętrznego Wroga.
Picie alkoholu jest nieodłącznym elementem gier fabularnych, parafrazując ich Autorów. Dzisiaj właśnie obchodzimy ten jakże zacny dzień: International Get Drunk Day.
Alkohol pijany jest podczas sesji gier fabularnych, a NPC - człowiek w kapturze, który podchodzi do naszych graczy to zazwyczaj osoba, która musi bytować z pijącymi alkohol, czyli postaciami graczy. Postacie graczy po pokonaniu kolejnego wroga zawsze udają się do karczmy. Tam zażywają alkoholu, by omówić truda 3,5 edycji tyczki noszonej po lochach, lubo ich arcy-zacnych sposobów na smoka. Postacie naszych graczy nigdy nie zażywają kawy, herbaty lub parzonej mięty. Bohaterom przystoi picie jedynie krasnoludzkiego spirytusu - kto takowego nie wypije, okrywa się hańbą.
Picie alkoholu w Dzikich Polach odgrywa niebagatelną rolę.

Źródło: Facebook Szefa GRAmela


Prześlij komentarz

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget