Podsumowanie: Puszka Pandory #3

17 czerwca to ostatni dzień mojego prowadzenia Puszki Pandory.
Przekazuję pałeczkę Omletowi, który prowadzi blog Barłóg.

Jeśli ktoś zapomniał zamieścić swój wpis w ramach inicjatywy Neurocide, lub ma ochotę jeszcze taki napisać nic nie stoi na przeszkodzie, by link do takowego zamieścić.

W obecnej (trzeciej już) edycji pojawiły się tylko 4 wpisy. Zaiste jest to dziwne, że inicjatywa wymagająca tak niewiele (przecież chodzi tylko o lokację, spotkanie, przedmiot) gromadzi mniej wpisów niż Karnawał. Daje do myślenia.
Jednak i tak zapoznajcie się z poniższymi wpisami.
Dziękuję Wszystkim uczestnikom obecnej edycji.

__________


1. Bartosh
Blog: Bar pod Martwym Mutkiem
Artefakt. Unikatowy element panelu kontrolnego zabrany z dowództwa bazy Fort Sioux, mieszczącego się w podziemnym bunkrze. Prawdziwa gratka dla ekscentrycznych kolekcjonerów. Wart mnóstwo gambli.
2. Kornel
Blog: Hip o RPGach

Przejdźmy zatem do konkretów. Poszukiwanie K0707 może trwać latami, a co najważniejsze, nigdy nie wiadomo do końca, która opowieść jest prawdą, a która tylko bajką. Załóżmy jednak, że pewna grupa spryciarzy w jakiś sposób weszła w posiadanie tego cennego znaleziska.
3. Moja ultraskromna osoba
Blog: Gry fabularne
Hylerlrond to magiczny przedmiot dosyć często używany przez elfów - hipnotyzerów w Starym Świecie. Pozornie jest to zwykła szklana, przeźroczysta kula o jasnozielonym zabarwieniu z zatopionym wewnątrz kryształem górskim. Ich rozmiary są różne, choć najczęściej spotykanymi są te wielkości pięści, ale opisywano i takie które miały łokieć średnicy.
4. kuglarz
Poniższy artefakt (choć liczba mnoga byłaby chyba bardziej adekwatna) można wprowadzić w dowolne uniwersum, które zakłada istnienie broni palnej z końca XIX wieku. Świetnie sprawdzi się jednak w settingach podobnych do świata z XX i XXI wieku (Zew Cthulhu, Cyberpunk, Shadowrun, Cold City, WoDy), postapokalipsie (Neuroshima, Fallout, Deadlands: Hell on Earth) lub steampunku (Wolsung, Castle Falkenstein, Space 1889).
5. gan
Blog: bałagan
Kościół twierdzi, że magia została stworzona po to, żeby szkodzić ludziom i prowadzić jedynie do upadku człowieka za cenę własnej duszy. Ci którzy parają się sztuką czarnoksięską wiedzą, że w tych słowach zawiera się jedynie część prawdy, bo czyż duchowieństwo nie zapomina, że to nasi wielcy przodkowie, Rodianie, posługiwali się magią i czynili cuda? Owszem sztuka magiczna jest niebezpiecznym narzędziem, tak jak niebezpieczna może być sztuka fechtunku - w
rękach niewprawnego szermierza i własne ostrze może okazać się groźne. Magia jest dalece bardziej groźna gdyż miecz tnie jedynie ciało a magia ranić może samą duszę...

Artefakt

6. Tomakon 

Blog: Tomakonoza
Spróbowałem zrobić zestaw artefaktów do Neuroshimy. Wyjątkowo wredny system do konstruowania megaprzepackich przedmiotów (moje rozumienie pojęcia Artefakt w RPG).
Ale coś tam - coś tam naskrobałem. Prawdopodobnie mało artefaktyczne, za to nadrabiam ilością.

Poprzednie odsłony Puszki Pandory:



Prześlij komentarz

Kurde, właśnie się zorientowałem że zapomniałem napisać coś na tą edycję, mimo że sam chciałem zarzucić bardzo podobny temat...
W każdym razie: http://omletofon.blogspot.com/2010/06/puszka-pandory-4-bohater.html
Czwórka ruszyła :-)

A ja nie zapomniałem tylko nie miałem kiedy się złożyć do napisania.

Tak więc z małym opóźnieniem wrzucam swoje wypociny:

http://bala-gan.blogspot.com/2010/06/puszka-pandory-3-artefakt.html

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget