Z archiwum RPG PL: Magia i Miecz 12/94


Nr 7/(12) Magii i Miecza był ostatnim numerem w 94 roku. Z pisma które początkowo miało 32 strony rozrosło się w 80 - stronicowy magazyn. Trudno mi cokolwiek powiedzieć o ówczesnym nakładzie poza tym co napisano we wstępniaku- pierwsze numery miały nakład 2000 egzemplarzy.
Na pierwszych stronach pojawiła się pierwsza część opisu tancerzy wojny Matta Connella (oczywiście do WFRP).
Na następnych stronach znalazł się: UPS! - system pechowych trafień; Pnij się w górę - artykuł Greame Davisa, dotyczący rozwoju bohatera.
Co w norce piszczy, tekst o gnomach, zamknął część pisma poświęconego WFRP.
W Almanachu znalazły się rozważania o inteligencji: I bądź tu mądry; Nagradzać czy karać - rzecz o PD,  Sztuka Oszukiwania i Tylko dla rycerzy
Dom II to kontynuacja ciekawej przygody sprzed kilku numerów,  rozgrywająca się w krainie snów Alvina, Kapeluszowej krainie, Szafie etc.

Kryształy Czasu: opis Skarbów Magicznych i pierwsza część opisu wielkich smoków - całość stanowiła i stanowi po dziś dzień bardzo dobre opracowanie.
Kolejna przygoda - kontynuacja to Oczy smoka druga część scenariusza z bosmanem Kopyto w roli głównej
Jacek Komuda opublikował opowiadanie Wichrowy Ostrów (nieosadzone w sarmackich realiach).
Pojawił się THRUD!- komiks od, którego zaczynało się czytać MiM. Bezapelacyjnie najlepszy komiks na łamach tego pisma. przeznaczony dla Czytaczy.



Wstępniak:

Prześlij komentarz

U, to jeszcze przed moimi czasami, jakieś 2,5 roku zanim zacząłem grać...

Kontynuacja Domu była wypasiona na maksa. ]:>

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget