KC-towiec nr.1


Zgodnie z zapowiedzią pojawił się pierwszy numer KC-towca, o którym anonsowałem w październiku.
Wbrew wcześniejszym dyskusjom na forum Kryształów Czasu, pismo jest ogólnodostępne i darmowe, nie znalazły się w nim przedruki z MiMa, autorzy wycofali się też z pomysłu zamieszczania kanonicznych tekstów.
Całość liczy sobie trzydzieści dwie strony i na pierwszy rzut oka sprawia dosyć "ascetyczne" wrażenie. Jednak jak wiadomo nie forma się liczy, a treść.
Po pobieżnym przejrzeniu stwierdzam, że zabrakło w nim jednej rzeczy: informacji o samej grze lub świecie dla młodszych fanów RPG. Nie ma co ukrywać, od momentu publikacji tej gry upłynęło już kilkanaście lat, a w samej sieci niewiele jest miejsc, które zajmują się grą. Chlubnym wyjątkiem jest zapewne strona Kryształy Czasu.




SPIS TREŚCI
Aran – arystokracja wśród pająkoludzi - Daniel Szukalski str. 3
Charakterystyka aranów, istot z bestiariusza. Współtowarzyszy rasowych dla sharanów i karanów.
Królestwo Tabadan - Michał Komar str. 8
Artykuł z serii wypełniamy białe plamy na mapach świata w realiach KC.
Bractwo Klingi Duszy - Piotr Wróblewski str. 15
Wiele jest bractw, zakonów i gildii, których istnienie nie zostało jeszcze ujawnione w świecie KC. Oto jedno z nich.
Wampiry – rzeczywistość alternatywna - Michał Komar str. 19
Jeśli komuś znudziły się wampiry te najbardziej standardowe należące do martwiaków, może zastosować opis rozszerzony.
Sprawy rodzinne – część pierwsza - Krzysztof Bujara str. 24
Opowiadanie w realiach świata KC oparte o autentyczną sesję na forum.

PS. Próby kontaktu z Arturem Szyndlerem spełzają na niczym, tak więc nie wiem czy otrzymam kiedykolwiek odpowiedzi na pytania korygujące tj. te które zadali czytelnicy bloga. Za co w moim imieniu przepraszam.

Prześlij komentarz

Dziękujemy za reklamę. Jeśli chodzi o zarzut - "Po pobieżnym przejrzeniu stwierdzam, że zabrakło w nim jednej rzeczy: informacji o samej grze lub świecie dla młodszych fanów RPG." - to polecam przejrzeć dokładnie ostatnią stronę (okładkę). Tam znajduje się wszystkie wiadomości, niezbędne żeby poznać cały system (wszystko za jednym klikiem).

Wiem czegoj wiem, widziałem. Ale brakowało chociaż przedstawienia mechaniki, świata gry. Po jednej kartce na każde.
I to nie żaden zarzut. Dziś o KC już się nie mówi.
A wiesz jeśli pismo ma "trafić pod strzechy" to trzeba chyba potencjalnemu czytelnikowi przedstawić co i jak. Ludzie teraz wiedzą co to jest Altdorf, Księga Nod, Drizzit etc. O Ostrogarze niestety mało się pisze.

MKRdezign

{facebook#gitgames} {twitter#gitgames} {google-plus#GitgamesBlogspotRPG}

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget